Planujecie wycieczkę która oferta jest najtańsza ofert A - cena 1 osoby 276 zł liczba dni 3 oferta b - cena 1 osoby 261 liczba dni 3 oferta c - 340 dni 4
która jest najtańsza na jeden dzień wycieczki? jak przepuszczasz dlaczego cena jednego dnia wycieczki tamtej firmy jest najtańsza ?


kolega jedzie z poznania do krakowa . Może jecha krótszą trasą przez wrocław i zapłaci 48,12 zł . Może jecha dłuższą przez Wrocław i zapłaci 115 złpociąg z poznania wyjeżdza o 8 : 40 i w krakowie jest o 15:04. Pociąg z Warszawy wyjeżdza o 7:10 i na miejscu jest o 12:54 .
O ile krócej trwa podróż dłuższą trasą ?
Ile kolegę kosztowałoby zaoszdzędzienie 10 min podróży ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T20:41:42+01:00
Planujecie wycieczkę która oferta jest najtańsza ofert A - cena 1 osoby 276 zł liczba dni 3 oferta b - cena 1 osoby 261 liczba dni 3 oferta c - 340 dni 4
która jest najtańsza na jeden dzień wycieczki? jak przepuszczasz dlaczego cena jednego dnia wycieczki tamtej firmy jest najtańsza ?
...........
1) 276:3=92(za dzień)
261:3=87(za dzień)
340:4=85(za dzień)
............................................................



2))kolega jedzie z poznania do krakowa . Może jecha krótszą trasą przez wrocław i zapłaci 48,12 zł . Może jecha dłuższą przez Wrocław i zapłaci 115 złpociąg z poznania wyjeżdza o 8 : 40 i w krakowie jest o 15:04. Pociąg z Warszawy wyjeżdza o 7:10 i na miejscu jest o 12:54 .
O ile krócej trwa podróż dłuższą trasą ?
Ile kolegę kosztowałoby zaoszdzędzienie 10 min podróży ?
........
2) 8 : 40 do 15:04 = 7 godz. 36 min
7:10 do 12:54 = 5godz. 44 min.
2010-02-01T20:48:25+01:00
Dane oferty "a" : Dane oferty "b":
- cena za 1 osobę - 276 zł - cena za osobę - 261 zł
-Za 3 dni - Za 3 dni

Dane oferty "c" :
-cena za 1 osobę - 340 zł
-Za 4 dni

Obliczenia :
oferta "a"-> 276 : 3 = 92 zł -> za 1 dzień
oferta "b"-> 261 : 3 = 87 zł -> za 1 dzień
oferta "c" -> 340 : 4 = 85 zł -> za 1 dzień

odp. Na 1 dzień wycieczki najtańsza jest oferta "c" .