Odpowiedzi

2010-02-01T20:38:34+01:00
Walka polegająca na tym że żołnierze są w silnie uzbrojonych okopach i linia frontu praktycznie wogóle się nie przesuwa.
Jak sama nazwa wskazuję to walka w jednej pozycji.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:42:44+01:00
Wojna pozycyjna to wojna w czasie której działania toczone są z silnie umocnionymi pozycjami obronnymi , obliczona jest na wyczerpanie przeciwnika.
Pierwsza wojna światowa trwała od 28 lipca 1914 roku do 11 listopada 1918 roku (zawieszenia broni). Trwała więc łącznie ponad 4 lata i trzy miesiące. Nie była ona najdłuższą wojną w dziejach Europy, jednak bez wątpienia największym i najbardziej krwawym konfliktem zbrojnym w jej dotychczasowej historii.
2 5 2