Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:46:10+01:00
Despota: tyran,ciemiężca,okrutny
nikczemnik: łotr,łajdak,
altruista:bezinteresowny,egoista: samolub,
erudyta: krasomówca, wygadany
filantrop: dobroczyńca, darczyńca
1 5 1
2010-02-01T20:47:13+01:00
Despota-nieopanowany, apodyktyczny
nikczemnik-podły, niegodziwy
altruista-troskliwy, skłonny do poświęceń
egoista-samolubny, nieobiektywny
erudyta-mądry, uczony
filantrop-szczodry, dobroczynny
1 5 1