Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:50:53+01:00
Despota- bezwzględny, okkrutny
nikczemnik- niegodziwy, nędzny
altruista- dobroczynny, samarytański
egoista- samolubny, egocentryczny
erudyta- profesjonalny, fachowy
filantrop- dobroczynny, donatorski (okreslenia jak przy altruiście, ale nie wiem, czy można powtarzać ;)
3 5 3
2010-02-01T21:55:40+01:00
Despotyczny- bezwzględny
nikczemny- niegodziwy, niehonorowy
altruistyczny- bezinteresowny, wspaniałomyślny
egoistyczny- zapatrzony w siebie, samolubny,
filantropijny- dobroczynny, łaskawy
erudyta- Sory, ale nie wiem:D