Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:41:54+01:00
1 Pamela jest to ulica.

2 Tornado jest około trzech kilometrów.

3 Niebo jest szare.

4 Jedna kobieta ma kota.

5 Jeden człowiek na ławce w parku.

6 Niektórzy ludzie mają w swoich samochodach
1 1 1
2010-02-01T20:42:17+01:00
Pamela jest to ulica.

Tornado jest około trzech kilometrów.

Niebo jest szare.

Jedna kobieta ma kota.

Jeden człowiek na ławce w parku.

Niektórzy ludzie mają w swoich samochodach.
1 1 1
2010-02-01T20:46:57+01:00
Pamela is it the street. - Pamela jest na ulicy

The tornado is about three kilometres away. - Tornado jest 3 km stąd

The sky is grey. - niebo jest szare / siwe

One woman has got a cat. - Kobieta ma samochód

One man is on a park bench. - Mężczyzna jest na w parku na ławce

Some people are in their cars. - Kilku ludzi jest w ich aucie
1 5 1