Odpowiedzi

2010-02-01T20:43:59+01:00
Fuga to forma polifoniczna, której mistrzem był Jan Sebastian Bach(1685-1750). Powstała ona w okresie baroku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:44:50+01:00
1 Forma muzyczna to ogólna budowa utworu muzycznego, efekt współdziałania elementów muzycznych.

2 Fuga to dysocjacyjne zaburzenie nerwicowe, w którym występują ucieczkowe działania impulsywne, których dana osoba nie potrafi w żaden sposób wyjaśnić (