Zad.1 Bażant łowny --> jajorodność?,przemiana pokoleń?,rozwój prosty?,roździelnopłciowość?,samozapłodnienie?,dymorfizm płciowy?,obojnactwo?,żyworodność?,rozwój złożony? / prosze napiszcie które cechy do niego należą!!..

Połącz:
1.gonady
2.zapłodnienie wewnętrzne
3.zapłodnienie
4.roździelnopłciowość
5.obojnactwo
6.zapłodnienie zewnętrzne
7.dymorfizm płciowy

z

a)połączenie plemnika z komórką jajową.
b)połączenie gamet pochodzących od różnych osobników.
c)występowanie u jednego gatunku płci męskiej i żeńskiej.
d)narządy w których są wytwarzane gamety.
e)różnice w wyglądzie osobników płci męskiej i żeńskiej.
f)połączenie gamet w drogach rosnych samicy.
g)wytwarzanie przez jednego osobnika gamet męskich i żeńskich.
h)połączenie gamet poza organizmem.

Proszę o szybką odpowiedź!..;/

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:54:14+01:00
2f
3a
4c
1d
7e
5g
6h
Bażant łowny-jajorodnosc, rozdzielnopłuciowosc,dymorfizm płuciowy,
3 3 3
2010-02-01T22:00:12+01:00

Bażant łowny-jajorodnosc, rozdzielnopłuciowosc,dymorfizm płuciowy


1.gonady - d)narządy w których są wytwarzane gamety.

2.zapłodnienie wewnętrzne - f) połączenie gamet w drogach rodnych samicy.

3.zapłodnienie -a)połączenie plemnika z komórką jajową.

4.rozdzielnopłciowość - b)połączenie gamet pochodzących od różnych osobników.

5.obojnactwo - g)wytwarzanie przez jednego osobnika gamet męskich i żeńskich.

6.zapłodnienie zewnętrzne - h)połączenie gamet poza organizmem.

7.dymorfizm płciowym - c)występowanie u jednego gatunku płci męskiej i żeńskiej.



3 4 3