Odpowiedzi

2010-02-01T20:48:07+01:00
Serdecznie zapraszam panią Julię Kamińską na rozdanie nagród Telekamery Roku, które odbędzie się 15 stycznia o godzinie 12:00 w hotelu Hilton.
Bardzo prosimy o przybycie=)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:48:35+01:00
Z chęcią pomogę, ale na co ?


ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy pana Cezarego Pazure na przedstawienie pt. "Czerwony Kapturek", które odbędzie się 16 marca o godzinie 15 30 w zespole szkół gminnych nr. 1 w Sochaczewie. Będziemy mieli wielką przyjemność gościć Pana w naszej szkole . Gorąco zapraszamy !
Uczniowie z IIIc
4 5 4
2010-02-01T20:51:12+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam SZ.P. {. i tu wpiszesz imię nazwisko.}
na " Galę Telekamer ", która odbędzie się 21.02.2010r.
w Hotelu Hilton o godz. 18.00. Bardzo zależy mi na pańskim przybyciu.
Z wyrazami szacunku

{. i tu się podpiszesz imieniem i nazwiskiem}