Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T20:53:59+01:00
-Rzeki dzielą się na degradujące i agradujące w zależności od ilości wody niesionej przez rzekę,na liczne ramiona , odnogi.
-Jeziora dzieli się na: oligotroficzne, szafirowe.Jeziora dzielą się na górne i dolne.Początek górnym dają dwa potoki.Jeziora dzielą się na płynące (odpływowe) oraz stojące (bezodpływowe).
2010-02-01T20:54:21+01:00
Rzeki:
Rodzaj zasilenia rzeki:
- opadowe
- roztopowe
- gruntowe
- śnieżno-deszczowe
Jeziora:
- tektoniczne
- wulkaniczne
- reliktowe
- polodowcowe
*rynnowe
*morenowe
*wytopiskowe
- krasowe
- meandrowe
- eoliczne
- przybrzeżne