Odpowiedzi

2010-02-01T20:48:40+01:00
2010-02-01T21:05:26+01:00
Jedna z teorii mówi, że ćmy posiadają ewolucyjnie rozwinięty mechanizm nawigacji w oparciu o światło. Ćmy nie rozróżniają światła księżyca lub gwiazdy od światła emitowanego np. przez żarówkę i usiłują lecieć pod odpowiednim kątem do świecącego obiektu. Obiekt emitujący światło służy ćmom w podobny sposób, jak latarnia morska statkom.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:09:45+01:00
Kieruje się światłem gwiazd , księżyca . Ogień jest jaśniejszy i przez to "ciągnie" ją ku sobie . ;p
4 3 4