Odpowiedzi

2010-02-01T20:50:37+01:00
Przyjmując, że przeciętny szóstoklasista waży 45kg

12%*45kg= 5.4kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:50:51+01:00
Nie mam pojęcia, ile waży 6-klasista , ale powiedzmy,że 40kg


18% z 40kg=0,18 ×40=7,2kg
odp. nosi w sobie 7,2kg węgla

jeśli ważysz inaczej, to tylko swoją wagę pomnóż razy 0,18
2010-02-01T20:51:44+01:00
Zakładając, że przeciętny szóstoklasista waży 40 kg.
to 40 * 18% = 7,2 [kg]

Szóstoklasista nosi w sobie 7, 2 kg węgla