Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:53:21+01:00
W tworzeniu kolców bierze udział skórka oraz leżąca poniżej tkanka miękiszowa. W przeciwieństwie do liści kolce nie mają własnej wiązki przewodzącej i dają łatwo się odłamać.
2010-02-01T20:59:05+01:00
Różnią się kształtem , wielkością , kolorem.Np.Kształt i wielkość kolców jest zmienna nie tylko w obrębie rodzaju, ale także w obrębie poszczególnych gatunków i roślin , a Liść ze względu na kształt i rodzaj nasady blaszki liściowej wyróżnia się liście nerkowate, sercowate, strzałkowate i oszczepowate. Do określeń kształtu dodaje się często przedrostki precyzujące proporcję długości do szerokości liścia.


Pozdrawiam Jolaaa
2010-02-01T22:02:17+01:00
Koście to tez sa liście, rózniące się kształtem i właściwościami od innych, "normalnych" liści