Wyobraź sobie, że znalazłaś się na bezludnej wyspie.Nie wiesz, jak i kiedy na nią trafiłeś. Nie masz żadnego przyrządu do pomiaru czasu. jak będziesz określał porę dnia,czyli godzinę, a jak będziesz liczył upływające dni i miesiące??

2

Odpowiedzi

2010-02-01T20:53:41+01:00
Gdyby był tam kawałek drewna nacinała bym kreski miejsze dni i większe miesiące
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:56:48+01:00
Jeżeli słońce będzię gurowało wysoko nad choryzontem wstrone południa to oznaczać to bd połodnie
liczyć tak jak nieraz w filmach kreskami nap upływ jednego dnia I kreska a jak cały tydzień to IIIIIII I NA TO KRESKA NA UKOS NA POŁOWE
1 5 1