Odpowiedzi

2010-02-01T20:56:37+01:00
Król Edyp poznaje prawdę o tym że zabił swojego ojca poślubił swoją matkę i miał z nią 4 dzieci. Spowodował śmierc wielu ludzi całkiem nie świadomie. Postanowił odpokutowac za swoją winę okaleczając się i uciekając z miasta.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:56:44+01:00
Edyp syn Johasty i Lajosa.Człowiek madry i odwazny,wyzwolił Teby od sfinksa.Dobry władca ktury rzadził sprawiedliwie jest bohaterem tragicznym.odkrywa ze zabija zupełnie nieswiadomie swojego ojca i poslubia swoja matke ma z nia dzieci.Okalecza sie i skazuje na wygnanie