Odpowiedzi

2010-02-01T20:56:20+01:00
Rzymianie kopiowali od nich kulture czyli budowle i bogów. Panteon.. itd napisz o tym cos

napisalambym wiecej tylko nie mam nastroju prepraszam ale napisz cos w tym stylu
36 3 36
Pozdro dla Ib z Konstantynowa
Dołączam się
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T20:56:25+01:00
- mieli takich samych k bogów jak grecy tylko mieli inne imiona,
-budowali amfiteatry i mieli podobne rozrywki.
41 3 41
2010-02-01T20:57:14+01:00
Grecy byli dla rzymian niedoścignionym wzorem w kulturze, dlatego Rzymianie przyjmowali Grecką kulture
31 4 31