Odpowiedzi

2010-02-01T21:00:50+01:00
1.Próbuj codziennie stac przy ścianie .. pomoże
2. Salto nie jest trudne . wystarzy przechyl się dobrze :D:D:
1 1 1
2010-02-01T21:03:47+01:00
Żeby stac na rękach trzeba robic pompki
żeby robic salta trzeba cwiczyc ruchy rąk i wysokie wyskoki z podkulonymi nogami, jezeli chcesz umiec szpagat musisz stopniowo codziennie rozgrzewac nogi jezeli chcesz umiec chodzic na rekach musisz sie nauczyc stac na rekacjh i z podkulonymi nogami chodzic do tyłu do bardziej ekstremalnych cwiczen polecam rozgrzewki kręgosłupa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:04:34+01:00
A na pewno trzeba codziennie ćwiczyć, wiem to z własnego doświadczenia, bo od 3 lat chodzę na gimnastykę akrobatyczną.
Na pewno musisz robić ćwiczenia rozciągające się i jeżeli masz możliwość w domu to znaczy jeśli masz jakąś wolną przestrzeń to ćwiczyć na początku przy ścianie stanie na rękach a z czasem oddalaj się od ściany, aż będziesz już umiała robić bez asekuracji.
Natomiast co do salta, to na początek ćwicz mostek ze stania później tak zwany fiflak czyli ze stania na rękach do mostku.
Ćwicz też wyskoki by Ci sie polepszył wyskok.
A sama reszta zależy od twojego zaangażowania się :))
I rób jakieś cwiczenia abys miala mocne rece.
I NIE ZAPOMNIJ ROZGRZAĆ NADGARSTKÓW.
W razie jakichkolwiek pytań możesz napisać do mnie.
1 5 1