Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T21:01:25+01:00
MCH4= 12g/mol+4g/mol=16g/mol

%C= 12*100%/16=75%
%H=100%-75%=25%
2010-02-01T21:01:57+01:00
Masa cząst metanu=12+4= 16u

12-x%
16-100%
75% - węgiel

100-75=25% wodór
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:07:22+01:00
CH4
C=12 g
H= 1g
suma wagi metanu = 12+4*1= 12+4=16g to jest 100%
100% - 16g
x - 12g dla atomu węgla
x=75 %
100%- 75% = 25% dla 4 atomów wodoru
25%/4= 6,25% dla każdego wodoru