1. BYł islamskim odpowiednikiem cesarza
2.Niedaleko tej miejscowosci wojska Rzeczpospolitej pokonały oddziały szwedzkie w bitwie morskiej
4 mieszkał w nim szlachcic
5 polska jazda która była uzbrojona w kopie szable i pistolety
stanowili najbiedniejszą grupę wśród szlachty
(jak wytłumaczyć Unia)
z niego wywodzila się szlachta
zjazd szlachty na którym decydowano o najważniejszych sprawach w państwie(jak wytłumaczyć prymas)

2

Odpowiedzi

2010-02-01T21:28:35+01:00
1. Islamski odpowiednik cesarza to sułtan. Używany był m.in. w Turcji osmańskiej.
2. Oliwa rok 1627
3. Mieszka w bloku, do pracy jeździ tramwajem, bywa murarzem, hydraulikiem, taksówkarzem lub... profesorem wyższej uczelni.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:33:00+01:00
1.Islamski odpowiednik cesarza to sułtan. Używany był m.in. w Turcji osmańskiej.
4.Szlachcic mieszkał w drewnianym dworku, położonym z dala od miasta.

heh tyle wiem :P
11 3 11