1.Podaj przykład ułamka w którym:
a)licznik jest równy 7,a mianownik jest większy od 10:
b)licznik jest o 7 mniejszy od mianownika:
c)mianownik jest 3 razy większy niż licznik:
d)licznik jest 2 razy mniejszy niż mianownik:
e)suma licznika i mianownika jest równa 10:

2.W klasie 4 c jest 28 uczniów.Tylko troje z nich lubi zadania tekstowe.Odpowiedz,jaka część tej klasy:lubi zadania tekstowe:
nie lubi zadań tekstowych:
3.Zapisz,jakąś część twojej klasy stanowią: dziewczęta:
chłopcy:
dziewcząt jest 14 a chłopców 12
Proszę o pomoc,z góry dziękuję i pozdrawiam.

3

Odpowiedzi

2010-02-01T21:13:04+01:00
A)7/12
b)7/14
c)1/3
d)1/2
e)4/6

2.lubi zadania tekstowe: 3/28
nie lubi: 25/28
3.dziewczyny: 14/26
chłopcy:12/26
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:14:26+01:00
7/11
7/14
7/21
6/12
4/6

3/28 lubi zadania tekstowe
25/28 nie lubi zadań tekstowych
14/26 czyli 7/13 dziewczeta
12/26 czyli 6/13chłopcy

14 4 14
2010-02-01T21:15:22+01:00
1.Podaj przykład ułamka w którym:
a)7/11
b)1/8
c)2/6
d)2/4
e)3/7

2.W klasie 4 c jest 28 uczniów.Tylko troje z nich lubi zadania tekstowe.Odpowiedz,jaka część tej klasy:lubi zadania tekstowe: 3/28
nie lubi zadań tekstowych: 25/28
3.Zapisz,jakąś część twojej klasy stanowią: dziewczęta: 14/26
chłopcy:12/26
dziewcząt jest 14 a chłopców 12
Mam nadzieję, że pomogłem. pozdrawiam. ;)
7 3 7