Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:11:22+01:00
A)-1 -2 -6 -985 -987654
b)2/6 9/897 -965/874 -5 -96
c)96/84 -9/58 65/8541
d) π √3 √18 ∛2
1 5 1
2010-02-01T21:12:52+01:00
A) -2,-5,-17 - wszystkie całości ujemne
b)2¼; 3,75; -18¾; -65
c) 0,56; 12,02; 56⅗
d) π,1/7;√2; √7
1 5 1
2010-02-01T21:43:49+01:00
A)calkowite i nie sa naturalne czyli np. -1;-2;-3;-4...
b)wymierne i nie są naturalne 1/2; -3/4; -5
c)wymierne i nie są calkowite -3/4; -1/7;
d)rzeczywiste i nie sa wymierne √3;π;√5