Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:20:00+01:00
4a+4=4(a+1)
25a-5=5(5a-1)
0,6a+0,6=0,6(a+1)
1/3-1/3a=1/3(1-a) / kreska ułamkowa
2⅖a+2⅖=2⅖(a+1)
b]
12b+9=3(4b+3)
42-4b=4(10,5-b) lub=2(21-2b)
22b+6=2(11b+3)
0,4-0,2b=0,2(2-b)
⅙b+⅚=⅙(b+5)
c]
20b+6c=2(10b+3c)
1,4a-7=1,4(a-5)
0,9b+12=0,3(3b+40)
1,6a-2,4c=0,8(2a-3c)
2,5a+0,5b=0,5(5a+b)
75 4 75
2010-02-01T21:20:02+01:00
A)4a+4= 4(a+1)
25a-5= 5(5a-1)
0,6a+0,6= 0,6(a+1)
1/3-1/3a= 1/3 (1-a)
2 2/5a+2 2/5= 2 2/5(a+1)
b)12b+9= 3(4b-3)
42-4b= 2(21-2b)
22b+6= 2(1b+3)
0,4-0,2b= 0,2(2-b)
1/6b+5/6- 1/6(b+5)
c)20b+6c= 2(10b+3c)
1,4a-7= 1,4(a-5)
0,9b+12= 0,3(3b-40)
1,6a-2,4c= 1,6(a-1,5c)
2,5a+0,5b= 0,5(5a+b)
66 4 66