Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:18:51+01:00
1. Kościół, rodzina, lekcje religii
2. Wątpiący: że dostanie łask uświęcających, że może o tym porozmawiać z księdzem, katechetą itp.
Poszukujący wiary: że wierząc dostąpi królestwa niebieskiego
Niewierzącego: że oddala się od Boga.
1 4 1
2010-02-01T21:20:07+01:00
1. Do wiary w Boga przekonuje mnie to ze jestem osobą wierzącą i niepowinnam w to zwątpić .
2.
-wątpiącego : żeby się zastanowił jak powstaliśmy.
-poszukującego wiary: wytłumaczył bym na czym polega chrzescijanstwo ale nikogo bym niezmuszal na sile.
-niewierzacego: zalecił bym mu modlitwe i zastanowienie sie.

(:
2 5 2