Odpowiedzi

2010-02-01T21:20:42+01:00
15*5=75
12 zadan prawidłowo to 60 punktów
i 3 źle
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:24:52+01:00
X - liczba zadań rozwiązanych prawidłowo przez Szymona
(15 - x) - liczba zadań rozwiązanych źle przez Szymona
Mamy obliczyć tylko (x).

5x - 2(15 - x) = 54
5x - 30 + 2x = 54
7x = 84
x = 12
Można obliczyć jeszcze liczbę pomyłek: 15 - x = 15 - 12 = 3
Odp.: Szymon rozwiązał prawidłowo 12 zadań.
1 5 1
2010-02-01T21:31:24+01:00
15zad *5 pkt=75pkt




odpowiedział na 12 zadań