Odpowiedzi

2010-02-01T21:26:15+01:00
Rolnictwo ekologiczne : alternatywny dla rolnictwa system gospodarowania .

Rolnictwo intensywne : system produkcji rolnieczej ukierunkowany na maksymalny zysk osiagalny w warunkach duzego nakladu pracy i srodkow finansowych.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:52:51+01:00
1.Upowszechnienie systemów rolnictwa uprzemysłowionego przyczyniło się do wyeliminowania problemu głodu i powstania-nadwyżek produkcyjnych.
2.Alternatywny dla rolnictwa konwencjonalnego system gospodarowania, który aktywizując przyrodnicze mechanizmy - poprzez stosowanie środków naturalnych-zapewnia trwałą żyzność gleby, zdrowotność zwierząt, nie zatruwa środowiska .
3.Charakteryzuje je powszechne zastosowanie wysoko wydajnych maszyn, techniki uprawy i hodowli, nawozów mineralnych i środków ochrony roślin.Występuje przede wszystkim w krajach wysoko rozwiniętych.
4.Rodzaj rolnictwa, w którym nie stosuje się sztucznych środków wspomagających uprawy, takich jak nawozy mineralne i pestycydy.