Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:33:42+01:00
Św. Faustyna opisuje czyściec jako miejsce mgliste, napełnione ogniem. Są tam dusze cierpiące, które modlą się gorąco lecz bez większego sukcesu. Największym ich cierpieniem jest tęsknota za Bogiem. Jedynie ochłodę przynosi im Matka Boża, która ich odwiedza.
2010-02-01T22:53:58+01:00
Na wikipedi masz wszystko tylko wpisz www.św.faustyna.opis.czyśćca.pl i już nie wiem czy pomogłam ale mam nadzieję że tak
1 5 1