Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:32:08+01:00
Droga koleżanko Matyldo piszą do Ciebie Ten list aby nauczyć cię manier dobrego wychowania.
Najważniejszm czynnikiem dobrego zachowania są maniery wobec innych osób.
Trzeba zachowywać się z kultórą nie tak jak dzikus z puszczy.
Twoja na wieki koleżanka z klasy Genowefa Cieliśia.



albo:


Cześć Monika! miejscowosc data

Co u Ciebie bo u mnie wszystko dobrze. Piszę do Ciebie ten list, aby opowiedzieć Tobie o znanych mi zasad dobrego zachowania czyli inaczej Savoir-vivre. Zawsze pamiętaj aby zachować hidiene osobistą. Nigdy nie udzielaj sie bez udzielonego Ci zdania. Pamiętaj aby zawsze zachowywac sie odpowiednio do otoczenia.
Dobra ja musze leciec myslę, że po tym liscie zawsze bedziesz zachowywala sie odpowiednio. Do zobaczenia!
7 4 7
2010-02-01T21:33:18+01:00
Cześć Kinga!
Wiesz co chciała bym ci sie wyżalić !Mam w klasie takiego nieznośnego kolege Denisa.Jest bardzo niegrzeczny zamiast wyzywać nauczycieli powinien:
1.Pomagać koleżankom i kolegom
2.nie biegać
3 nie pluć zupą na wszyskich
4.pomagać rodzicom!
5.Pomagać nauczycielom
8 3 8