Bardzo prosze na dzis
Ocen prawdziwość zdan
a) kazda liczba naturalna jest liczba calkowita
b) kazda liczba calkowita jest liczba naturalna
c) kazda liczba wymierna jest liczba rzeczywista
d) kazda liczba rzeczywista jest liczba wymierna
e) liczba 0 jest liczba wymierna i niewymierna
f) wszystkie liczby calkowite sa liczbami wymiernymi

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:33:10+01:00
1 tak
2 nie
3 tak
4 nie
5 nie
6 tak
2010-02-01T21:36:10+01:00
A) prawda
b) fałsz
c) prawda
d) fałsz
e) fałsz
f) prawda
2010-02-01T21:46:18+01:00
A) zdanie prawdziwe
b) zdanie fałszywe
c) zdanie prawdziwe
d) zdanie fałszywe
e) zdanie fałszywe
f) zdanie prawdziwe