Odpowiedzi

2010-02-01T21:42:25+01:00
Czyściec jest to stan w którym chrześcijanin może znaleść się po śmierć. Czyśca mogą dostąpić osoby które umarły w łasce i np, nieuporządkowały swoich spraw na ziemi. Zmarli są czyszczeni ogniem (stanem duchowym w którym czuje się ból i cierpienie za grzechy) Po oczyszczeniu duszy można trafić do nieba, gdyż Pismo głosi że do piekła po czyścu nie ma możliwości trafić.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:49:30+01:00
Wedlug mnie czysciec w tychwizjach faustyny jest przedstawiany nie jako miejsce tylko raczej jako stan. tu jest taki fragment ktory jest na ten temat brzi tak : Dzis milosc boza przenosi mnie w zaswiaty . Jeste,m pograzona w mikosci , kocham i czuje ze jestem kochana z cala swiadomoscia to przezywam. To nie moja dusza wpanu , poznajac majestat bozy i mnalenkosc swoja lecz przez to poznanie zwieksza sie szczescie moje ... ta swiadomosc jest tak zywaw duszy tak potezna a zrazem slodka. ) to jest ta wizjasw, Faustyny.