Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:40:28+01:00
5p-2r=21 /*5
3p+5r=-6 /*2

25p-10r=105
6p+10r=-12

31p=93
p=3

5*3-2r=21
15-2r=21
-2r=6
r=-3

p=3
r=-3

2010-02-01T21:41:35+01:00

5p-2r=21 /*5
3p+5r=-6 /*2

25p-10r=105
6p+10r=-12

31p=93
p=3

5*3-2r=21
15-2r=21
-2r=6
r=-3

p=3
r=-3
2010-02-01T21:52:10+01:00
5p-2r=21 /*5
3p+5r=-6 /*2

25p-10r=105
6p+10r=-12

31p=93
p=3

5*3-2r=21
15-2r=21
-2r=6
r=-3

p=3
r=-3