Odpowiedzi

2010-02-01T21:42:33+01:00
Liczba atomowa,czyli porządkowa,informuje o o liczbie protonów w jądrze i liczbie elektronów krążących wokół jądra
Numer grupy informuje o liczbie elektronów walencyjnych
Numer okresu informuje o o liczbie powłok.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:42:34+01:00
O liczbie protonów i elektronów
ilosci elektronów walencyjnych
o liczbie powłok elektronowych
2 3 2
2010-02-01T21:45:20+01:00
Liczba atomowa,czyli porządkowa określa ile protonów znajduje się w jądrze danego atomu.
Numer grupy informuje o ilosci elektronow walencyjnych w jadrze
Numer okresu informuje o ilosci powlok elektronowych
1 5 1