Przekształć zdania na zdania realistyczne

PRZYKŁAD.!!!
Chmury przydusiły świat szaribiałą mgłą./Chmury sunęły nisko nad ziemią.

Powietrze falowało jak płynne szkło.
Las idbija w rzece swoją zarośniętą twarz.
W jej sen uderzył grom.
Sad wpija się w ciało ziemi podziemnymi szponiastymi łapami.

Pómóżciee..!;)




2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T16:11:49+02:00
Powietrze falowało jak płynne szkło./ Było bardzo gorąco.
Las odbija w rzece swoją zarośniętą twarz. / W rzece odbija się obraz lasu.
W jej sen uderzył grom. / Przyśniło się jej coś złego.
Sad wpija się w ciało ziemi podziemnymi szponiastymi łapami. / Korzenie roślin sadu są w ziemi.
2 5 2
2009-10-06T16:12:11+02:00
Powietrzo cieplo wiało.
Las odbija sie w rzece.
W jej snie byl horror.
Drzewa z sadu wrastaja korzeniami do ziemi.
2 3 2