Odpowiedzi

2010-02-01T21:46:39+01:00
Motywowanie. Karanie, strach, mogą uszkodzić psychikę dziecka i zniechęcić do nauki.
2010-02-01T21:47:00+01:00
Moim zdaniem motywowanie,jeśli kogoś będziesz do czegoś przkonywał że następnym razem mu wyjdzie lepiej zadziała niż kara.Kara może zniechęcić.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:48:54+01:00
Motywowanie;D
Karanie nic nie da, a nawet jeszcze pogorszy daną sytuację, bo np gdy się kogoś karze to on się jeszcze bardziej zniechęca,a gdy się kogoś motywuje to on nabiera wiary w siebie i dąży dalej do tego co zaczął!


:)))))))