Odpowiedzi

2010-02-01T21:55:14+01:00
10^2=a^2+a^2 // bo równo ramienny
100 = 2a^2
a^2 = 50
a = sqrt 50
P = 1/2 * sqrt 50 * sqrt 50 = 25
2 5 2
2010-02-01T21:56:57+01:00
Przeciwprostokątna to 10 cm

należy skorzystać z zależności na trójkąt o kątach 45 , 45 , 90 stopni


a pierwiastk. z dwóch = 10
10 / pier.z dwóch

długości a czyli dwóch ramion to 5 pierw.z dwóch


p = a *h

p = 5 pier. z 2 * 5 pierw.z dwóch
p = 50
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:58:45+01:00
A=?, b=10
a²+a²=b²
2a²=10²
2a²=100 /:2
a²=50
a=√50


P=½a*a
P=½a²
p=½*(√50)²
p=½*50
P=25 cm²
9 4 9