Odpowiedzi

2010-02-01T21:58:39+01:00
,,Ludzie to nie wybór innych to nasz wybór, to my tu żądzimy oni tylko podmisują. To nasz wybór, my zadecydujmy kto ma być (prezydentem) to tylko od nas zależy,, głosujcie i wybierajcie, może spęłnią się słowa z któregoś z nich
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:00:05+01:00
Drodzy obywatele!!

Jako przedstawiciel rady nadzorczej powiadamiam was o najbliższych wyborach dzięki którym będziecie mieć możliwość wyboru najlepszego kandydata, który da wam spokój i porządek.
Będzie o was dbał i dawał wam dobre warunki życia sąsiedzkiego.
Dlatego, mówię do was z pełnym zapałem do pracy, abyście zagłosowali na osobę, która opatuli was szczęściem i pomocą.

Dziękuje wam za uwagę i życzę wam miłego głosowania.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T22:00:17+01:00
Rodacy weźcie udział w wyborach ponieważ to od was zależy przyszłość naszego narodu