Odpowiedzi

2010-02-01T21:57:23+01:00
P = 6a^2
150 = 6*a^2
a^2 = 25
a = 5
V = a^3
V = 5^3 = 125
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:57:57+01:00
Z pola obliczysz bok szescianu

p=6a²
150cm²=6a²
a²=150:6
a²=25
a=5cm

v=a³=5³=125cm³
odp. objetośc wynosi 125cm³
16 3 16
2010-02-01T22:01:30+01:00
150cm : 6 = 25cm
Pierwiastek z 25cm = 5cm
Objętość = 5cm ∙ 5cm ∙ 5cm = 25cm ∙ 5cm = 125cm sześciennych
11 3 11