Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T21:57:14+01:00
Http://testwiedzy.pl/test_view/19647/Ksiega-dzungli.html
moze Ci sie przyda ;)

pozdro ;D
2010-02-01T22:03:35+01:00
Matka Mowegliego według ludzi to ?
Moowgli wychował się wśród ?
Gdzie się działa opowieść ?
Plemię Bander-logu to plemię ?
Mowgliego porały ?
Jaki jest głowny bohater opowieści " Księga Dżungli " ?
Rikki-Tiki-Tavi zabił.ł ?

1 3 1