Odpowiedzi

2010-02-01T22:01:38+01:00
Nauka to książka którą czytamy całe życie. Ciągle dowiadujemy się nowych rzeczy. Czytamy ją powoli, do konica jest jeszcze dużo stron. Nigdy nie kończymy czytać tej ,,księgi,, czasem zdarzją nam się błędy na których się uczymy ,,czytać dalej,,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:01:50+01:00
Nauka jest dla mnie czymś pożytecznym. Czasami uważam, że to strata czasu ale jednak można z tego wynieść jakieś pozytywne informacje.Uważam, że dzięki nauce można znaleźć w przyszłości jakiś ciekawy zawód.