Odpowiedzi

2010-02-01T22:04:26+01:00
1. Przeproś rodziców i rodzeństwo
2. Przeproś nauczycieli
3. Przeproś Boga
4. Żałuj za grzechy
5. Szczerze się wyspowiadaj
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:04:57+01:00
1. Naucz się formułki spowiedzi.
2. Przypomnij sobie wszystkie grzechy.
3. Przeproś osoby wobec których zgrzeszyłeś.
4. Bądź szczery z kapłanem.
5. Żałuj za grzechy i obiecaj Bogu (i sobie) poprawę w zachowaniu.
6. Odmów pokutę.

Mam nadzieję, że pomogłam !
Liczę na naj.
Pozdrawiam !
1 5 1