Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:04:26+01:00
3×2²+2x-1=3×4+2x-1=2x+11
x=-2
2×(-2)+11=-4+11=7
x=1
2×1+11=2+11=13
x=-1
2×(-1)+11=-2+11=9
x=-1,5
2×(-1,5)+11=-3+11=8
1 5 1
2010-02-01T22:04:47+01:00
3x²+2x-1

a) 3*(-2)²+2(-2)-1=3*4-3-1=8
b)3+2-1=4
c)3*(-1.5)²+2(-1.5)-1=3*2.25-3-1=0.5
1 5 1
2010-02-01T22:05:05+01:00
A)

3 * (-2 ) *4 + 2 * (-2) - 1 = -24 + (-4) -1 = - 29


b) 3*1*4+2-1=13

c) 3 * ( -1,5) * 4 + 2 (-1,5) -1 = - 18 - 4 = - 22
1 5 1