Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:15:10+01:00
Od iloczynu liczb 2 ,2/7i2, 5/8 odejmij iloraz liczb4/7i1, 2/5

(2 2/7*2 5/8) - (4/7 :1 2/5)= (16/7 * 21/8) - (4/7 : 7/5)= (2/1 *3/1) - (4/7 *5/7) = 6-20/49=5 i 29/49
2010-02-01T22:15:25+01:00
Od iloczynu liczb 2 ,2/7i2, 5/8 odejmij iloraz liczb4/7i1, 2/5

Nie wiem czy dobrze odczytałem twój zapis
(2i2/7×2i5/8)-(4/7 : 1i2/5) = (16/7×21/8)-(4/7 : 7/5) = (2/1×3/1)-(4/7×5/7) = 6-20/49 = 294/49 - 20/49 = 274/49 = 5 i 29/49