Odpowiedzi

2010-02-01T22:18:20+01:00
8√2 : 2 = 4√2
4:2=2

2²+4√2²= c²
4+ 4²*√2²= c²
4+16*2= c²
4+32=c²
36=c²
c=√36
c= 6

Obw. = 4c= 4*6= 24

Odp. Obwód tego rombu wynosi 24[j].
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:21:40+01:00
Musisz na rysunku narysowac i podpisac te przekątne i podzielić je na pół, czyli jezeli jedna ma 4 to będzie miała dwa razy po dwa a jezeli druga ma 8(pierwiastków z dwóch) to bedzie miałą 4(pierwisatki z dwóch)

I na rysunku jak podpiszesz to i jak narysujes te przekatne to jak one się przetna pod kątem prostym to tam można wyliczyc z twierdzenia pitagorasa!!!!!!!


czyli


2(do kwadratu)+(4pierwiastki z dwóch)[do kwadratu}=x(do kwadr)
4+32=x(do kwadr)
x(do kwadrt)=36
x=6


Obw=4*x=4*6=24
12 4 12