Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:21:04+01:00
1. Mają suchą skórę
2. Ich rozwój przebiega na lądzie
3. Skórę maja pokrytą łuskami lub płytkami
4. oddychają płucami
5. Składają jaja na lądzie
1 5 1
2010-02-01T22:22:29+01:00
-sucha skóra
-zrogowaciały zewnętrzny naskórek(zabezpiecza przed utrata wody i urazami mechanicznymi
-ubarwinie ochronne
-układ oddechowy
-duża powierzchnia płuc
chyba jakoś pomogłam jak nie to przpepraszam(umożliia gadom wymianę gazową)
1 5 1
2010-02-01T22:24:23+01:00
-skóra sucha, nieprzepuszczalna, pokryta łuskami i tarczykami
-obecne twie pary konczyn lub ich brak
-układ krwionosny zamkniety, serce zbudowane z dwoch przecionkow i wyjatek to krokodyl
-oddychaja za pomoca płuc
-składaja jaja na ladzie
-sa pierwszymi owodniowcami
1 4 1