Odpowiedzi

2010-02-01T22:20:22+01:00
W tym przykazaniu chodzi o to, że nie będziesz czcił żadnych bożków posążków ani obrazów innych bogów jak buddy czy innych tylko Boga i Jezusa.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T01:15:19+01:00
Pierwsze przykazanie: „Nie będziesz miał bogów cudzych przede Mną” nakłada obowiązek stawiania Boga na pierwszym miejscu w naszym życiu. Tego Boga mamy poznać przez wiarę, Jemu w pełni zaufać i umiłować Go przez wypełnianie Jego woli wyrażonej w przykazaniach.pierwsze przykazanie przypomina o obowiązku służenia jedynemu Bogu. Służba ta wyraża się przez adorację, modlitwę, ofiarę, składanie Bogu przyrzeczeń i ślubów, które mają być wypełnione.
2 3 2