Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:26:23+01:00
Ale gdzie bo jak na zadane.pl to poniżej masz wstaw symbole i naciskasz matematyczne i tam masz √. A jak chcesz napisać w zeszycie to tak jak tutaj √ taki ptaszek z podstawą u góry.
2010-02-01T22:26:42+01:00
Dokładnie tak jak kolega wyżej albo kopiuj wklej :D

A tu masz znaczek √
2010-02-01T22:26:44+01:00
Klikasz w "wstawiaj symbole -> matematyczne" i tam masz wszelkie symbole :)∛3