Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T22:30:22+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A, b - długość boków prostokąta
a = 8 cm
Obw = 2a + 2b
Obw = 29 cm
2a + 2b = 29
2*8 + 2b = 29
16 + 2b = 29
2b = 29 - 16
2b = 13 /:2
b = 6,5 cm
P = ab
P = 8 * 6,5 = 52 cm²
49 4 49
2010-02-01T22:32:35+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
O = a+a+b+b = 29 cm
O = 8+8+b+b
b = (29 - 8+8) : 2
b= 13 : 2
b= 6,5 cm

P=a*b
P=8cm*6,5cm
P=52cm²
36 3 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:33:41+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Obwod prostokata wynosi 29cm
Obwod prostokata = 2a + 2b
a=8cm
2a = 2 *8cm = 16cm

29cm-16cm=13cm
13cm:2=6,5cm

1 bok - 8 cm
2 bok - 6,5 cm

Pole prostokata = a * b
P.p= 8 * 6,5
P.p=52 cm kwadratowe (nie wiem jak sie pisze) ;)
126 4 126