Odpowiedzi

2010-02-01T22:32:52+01:00
W przytoczonej powyżej myśli zawarta została prawda ogólna. Człowiek, jeśli nie będzie myślał tak, jak większośc, zostanie na siłę zasymilowany.
Nie chodzi tylko o siłę fizyczną, bardziej, według mnie, słowa te odnoszą się do wartości, poglądów, czy aspektu religijnego ludzkiej natury.
Tłum był, jest i będzie wyznacznikiem wartości, którymi człowiek ma się kierować w życiu, i choćby się przeciwstawiał, nie wytrzyma długo. Społeczeństwo wymaga pewnych określonych norm i zachowań.
41 3 41
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:35:08+01:00
Herkules był znany ze swej wielkiej siły. Lecz jak mówi powiedzenie:
Nec Hercules contra plures – nawet Herkules nie poradzi przeciw wielu, czyli nie poradzi sobie sam, w starciu z większą liczbą przeciwników.
23 4 23