Ani iść przed siebie,
ani w tył uciekać,
gdy powietrze wokół
niczym ściana z mleka

Może mi powiesz
nim minuta minie,
które to drzewo
traci igły w zimie?

W dzień słoneczny
zapomniany,
w niepogodę chodzi z nami

Nie ma nóg
a tylko ogon,
tak powiedział pewien człowiek.
Jak nazywa się to zwierzę,
kto odgadnie z was i powie?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:50:18+01:00
1 mgła
2 modrzew
3 cień
4 wydaje mi sie ze to kijanka
2010-02-01T23:23:31+01:00
MGŁA
MODRZEW
CIEŃ
praktycznie każde zwierze nie ma nóg tylko łapy więc to może być KOT PIES WIEWIÓRKA ALIGATOR itp.