Odpowiedzi

2009-10-06T16:23:01+02:00
1200/100=12
12*2=24
1200+24=1224
1224-24=1200
6 2 6
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T16:23:41+02:00

1200zł - 100%
x zł - 2- %

x = 1200 zł * 2%
100 %

x= 12*2 = 24 zł
Cena po podwyżce :
1200 zł + 24 zł = 1224 zł


cena po obnizce

1224zł -100%
x - 20 %

x zł = 1224 zł * 20%
100%

x zł= 2448 zł
10

x = 244,80 zł - o tyle obniżono


1224zł - 244,80zł =979,20 zł

Proszę Bardzo ;)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T16:25:23+02:00
20% x 1200=240
1200+240=1440 po podwyżce

20% x 1440=288
1440-288= 1152 po obniżce
6 4 6