Odpowiedzi

2010-02-01T23:02:19+01:00
Musisz tutaj zastosowac to ze
Ek=Ep
Ek= mgh
h=Ek/mg
h=12m
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T23:03:14+01:00
Dane
m=0,5kg
E=60J

szukane
h=?

jesli cialo wzniesie sie na maksymalna wysokosc to cala jego energia kinetyczna przemieni sie w potencjalna

korzystamy zatem ze wzoru na en pot
E=mgh (g=10 przyspieszenie grawitacyjne)

60 = 0,5 * 10 * h
60 = 5h / :5
h=12m i to jest odpowiedz
23 4 23
2010-02-01T23:03:31+01:00
Ek=Ep
60J=Ep=mgh
60J=0,5*10*h
h=12m
9 3 9