Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T23:20:02+01:00
I Rzesza: 962-1806 (od koronacji Ottona do Austerlitz)

II Rzesza: 1871-1918 (od Zjednoczenia do konca I Wojny Światowej)

III Rzesza: 1933-1945 (od proklamacji w Poczdamie do końca II Wojny Światowej)


Kolega powyżej chyba popuścił wodzę wyobraźni. Daty z kosmosu :)
1 5 1
2010-02-01T23:22:51+01:00
I Rzesza-> 962-1806r
II Rzesza-> 1871-1918r
III Rzesza-> 1933-1945r